CRM dla Agenta
CRM dla Agenta to program przeznaczony do zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management). Pomoże Wam zdobyć przewagę nad konkurencją, pozyskać nowych klientów i utrzymać klientów dotychczasowych.
Opiera się na bazie danych o klientach i ich rezerwacjach. CRM dla Agenta składa się z 3 elementów:
- front office – usprawnienie obsługi klienta
- back office – funkcje sprawozdawcze i raporty
- interakcyjny – komunikacja z klientem.
Zintegrowany z wyszukiwarką MerlinX i systemami rezerwacyjnymi Sykon, Travella i euroTICKET.
Korzyści płynące z CRM dla Agenta:
- obniżenie kosztów działalności
- zwiększenie przychodów
- zredukowanie czasu obsługi klienta
- szybki dostęp do danych o kliencie dla wszystkich pracowników
- zwiększenie efektywności działań promocyjnych
- obniżenie kosztów promocji
- kontrola pracy oddziałów, działów i poszczególnych pracowników
- kontrola rozliczeń z klientami i touroperatorami
- zwiększenie lojalności klientów
- pozyskanie nowych klientów
- szybkie generowanie czasochłonnych raportów
- błyskawiczne wdrożenie - pracę z CRM dla Agenta można rozpocząć natychmiast po podpisaniu umowy